Tüm Müşteri Yorumları

Derya Kahraman | 19.08.2021
5.0

Mükemmel bir 5 Gün geçirdik. Villa muazzamdi Ev Sahibi Şeker gibi bir Hanimefendiydi. Herşey çok güzel çok kaliteliydi Villada yok yok. Hersey çok temiz yeni ve kaliteli emeği gecen herkesin ellerine emeğine Insanliklarina Sağlik

Derya Esmer | 19.08.2021
5.0

Çok güzel unutulmaz bir tatil geçirdik herşey çok kaliteli ve tertemizdi ailemle çok güzel zaman geçirdik herkeze tavsiye ediyorum ev sahibimizede çok teşekkürler bizi çok güzel karşıladı ilgilendi ve uğurladı isallah bidaha yolumuz düşer

Ömer Ünver | 12.08.2021
5.0

Süper Villa.Hersey harikaydi.

Mustafa Boyaci | 11.08.2021
5.0

Herşey mükemmeldi

ÖZGE YILDIRIR | 11.08.2021
5.0

Civardaki köylerden birinde villa kiralayan kuzenlerimiz vardı oraya bi akşam yemeğe gittik ve anladık ki çok doğru bi karar vermişiz. İyiki bu villayı kiralamışız dedik. Kaldığımız villa da her şey yeni temiz ve kaliteliydi. Bizimle ilgilenen Ali bey bütün eksiklerimizi ve ihtiyaçlarımızı anında karşıladı. Ekstra kaşık tabak bardak istedik 10 dk içerisinde gönderdi. Son gün çamaşır askısı istedik 10 dk içersinde gönderdi. Villa ile ilgili bir iki eksiklikten de bahsedeyim. Birincisi bahçede barbekünün yanındaki taş masa ve oturma alanı çok rahatsız masa ve oturma alanı mesafesi çok fazla. Oraya minder yaptırılmalı ya da komple baştan yapılmalı. İkincisi yemek saatlerinde bahçede yemek yemek çok zor arılar olduğu için biz türk kahvesi yaktık biraz rahatlattı. Bunlar küçük sorunlardı. Asıl güzel olan saklıkente patara plajına ve kalkana yakın olmasıydı. Civarda bir sürü yakın market zincirleri vardı. Her şey çok güzeldi demek istemedim tek tek açıklamak istedim. Böyle bi tatil deneyimini ilk defa yaşadık. Bizim gibi ilk defa gidecekler için güzel bi yorum olsun istedim. Şimdiden gideceklere iyi tatiller. Havuz akşam üzeri sıcacık oluyor en keyifli saati gün batımını izleyip içeceğinizi yudumlamak. 🥂 03.08.2021-10.8.2021

Nafi Tiryaki | 9.08.2021
5.0

Harikasınız Başta villacentam yetkilisi hasan beye sonra villa sahibi öznur hanıma ilgisinden dolayı çok teşekkür ederiz harika tatil geçirdik markete 200 metre yakınlık camii öyle çok yakın her sabah havuz temizliği oldu yakınlarımıza tavsiye edicez

Tuğrul Kaya | 9.08.2021
5.0

Villa sahibi yardımından ilgisinden çok teşekkür ederiz. Villa hem bakımlı hemde temizdi. Yine görüşmek üzere

Merve Kartal | 8.08.2021
5.0

Çok güzel bi 5 gün geçirdik burada , bitmesin istedik :) Sineklikler çok iyi düşünülmüş mutlaka her camda var. Böylece ev içerisinde böcek sorunu hiç olmuyor. Evin dizaynı çok hoş herşey tastamam gönül rahatlığı ile tavsiye ederiz. Ev sahiplerine çok teşekkür ederiz. Çok ilgililerdi.

Cihan Kanber | 8.08.2021
5.0

Muhteşem ve cok güzel bir tatil geçirdik. Villa aynı Fotoğraflar’daki gibi. Bütün Camlarda Sineklik var. Ev temiz ve Havuzun bakım 100% yapılıyor ve temiz. Ailecek çok rahat ve güvenli bir tatil geçirdik. Marketler ve küçük bir AVM çok yakında. Heran gibi bir İhtiyaç durumunda Ev Sahibi hemen yardıma koşuyor ve rahat olmamaız için ellerinden gelen herseyi yaptılar. Tekrar Tekrar Gümüş Ailesine çok Teşekkür ederiz ve herkeze bu evi secmelerini tavsiye ederim.

Hatice Adsiz | 5.08.2021
5.0

Villa cok guzel ve temiz. Ev esyalari kaliteli. Hersey ince ayriltiya kadar dusunulmus. Ev sahibi bizimle cok iyi ilgilendi. Biz tatilimizden cok menmun kaldik.

Seda Irıce | 25.07.2021
5.0

Fotoğraflardan daha güzel bir villa. Ev çok temizdi, markete yakın. Ev sahibinin iletişiminden de memnun kaldık. Kesinlikle tavsiye ederim.

Can Türk | 24.07.2021
5.0

Çok güzel ve çok temiz bir villayıdı. Villa sahipleri çok yardımsever insanlardı. Fotoğraflarda gözükenlerden eksiği yok fazlası vardı. Çok huzurlu çok güzel tatil geçirdik. Villacentam ve villa saray sahiplerine teşekkür ediyorum

Ayhan Çalik | 20.07.2021
5.0

Çok güzel bir tatil geçirdik. Villa fotoğraflarda görüldüğü gibiydi. Her şey tertemizdi, kendimizi evimizde gibi hissettik. Tüm camlarda sineklik vardı o yüzden sinek, böcek vs sorunu çok fazla yaşamadık. Muhafazakar aileler için havuz gerçekten tam korunaklıydı. Ev sahibi adem bey ve ailesi çok güzel insanlar herşey için kendilerine teşekkür ediyoruz. .

Zeki Ateş | 20.07.2021
4.0

Villa sahibi Muhammer bey güleryüzlü ve ilgiliydi.Villa ile ilgili ise tek sorun sadece çöpün koyulduğu dolabın içi biraz kokuyordu bizde dışarı poşet asıp çöpümüzü onun içinde biriktirdik geri kalan herşeyden memnunuz.

ADEM KARACAN | 19.07.2021
5.0

Çok güzel bir tatil geçirdik. Villa çok temiz ve eşyalar kaliteliydi. Villa sahibi ismail beyin karşılaması, ilgisi bizi çok mutlu etti. Herkese tavsiye ederiz. Seneye tekrar görüşmek üzere :)

Telefon
Whatsapp
WhatsApp
×Müşteri Temsilcileri
XREZERVASYON OLUŞTUR
Tarihler Müsait
Giriş Saati :Çıkış Tarihi:
  • Gece Sayısı0 Gece
  • Konaklama Tutarı0 Gece
  • Kısa Konaklama Ücreti0₺
  • İndirim Tutarı0₺
  • Toplam Tutar0₺
  • Ön Ödeme0₺
  • Giriş Ödenecek0₺
  • Hasar Depozitosu